wtorek, 26 kwietnia 2016

Josera Sensi Plus Adult Sensitive

Już nie długo skończy nam się karma PROFormance  (recenzja), zaczęłam więc rozglądać się po różnych firmach. Tym razem wybór padł na Joserę. Wcześniej już słyszałam o tej karmie, jednak nigdy wcześniej jej nie kupiłam. Gdyby nie to, że moja znajoma ma psa niejadka, a Joserę z kaczką wcina aż mu się uszy trzęsą, postanowiłam ją zakupić :). Zamówiliśmy przez zooplus.pl dwupak Josera Sensi Plus Adult Sensitive  http://www.zooplus.pl/shop/psy/karma_dla_psa_sucha/josera/pakiety_josera/396600 - 15 kg dla nas 15kg na Richiego niejadka ;).




Biedny kurier musiał nieść na drugie piętro aż 30kg... Szczerze powiedziawszy spodziewałam się telefonu, że mam sobie sama ją wnieść, na całe szczęście tak się nie stało.
Po otwarciu kartonu Elmo oczywiście był już obok :).
Jakie było moje zdziwienie, kiedy  zorientowałam się, że worek posiada zamek błyskawiczny!


Z czymś takim się jeszcze nie spotkałam :). Aby dostać się do karmy należy pociągnąć za czerwoną tasiemkę poniżej zamka, która rozerwie grubą nić.
W końcu nie trzeba się męczyć z zawijaniem worka i zaklejaniem taśmą, Pan Zamek ułatwił nam życie :)



Po otwarciu worka nie zostałam odurzona zapachem karmy - zapach jak najbardziej do przyjęcia. To jak najbardziej na plus!
Kolejna rzecz, która miło mnie zaskoczyła - kształt chrupek, są średniej wielkości oraz mają nieregularny kształt, co może dobrze wpływać na zęby oraz dziąsła (masaż) naszego pupila.


Przejdziemy do najważniejszego punktu tej recenzji - samej karmy.

JOSERA Sensiplus to karma dla psów z wrażliwym układem pokarmowym. Zawartość kaczki sprawia, że nawet niejadek się skusi. Żywym dowodem na to jest Richi, który karmę suchą zjada tylko i wyłącznie w obecności innych psów (konkurencja). Do tej karmy nawet nie trzeba go specjalnie zachęcać. Zawarta w karmie biotyna wpływa na zdrową sierść i skórę.

 Wszystkie produkty JOSERA Super Premium cechują się:
Karmy zawierają wysokowartościowe, zdrowe i naturalne składniki, które nie są genetycznie modyfikowane
Bez dodatku konserwantów, sztucznych barwników i aromatów
Bez dodatku pszenicy soi, cukru i produktów mlecznych
Produkowane w Niemczech w kontrolowanych warunkach laboratoryjnych


Pierwsza na liście składu jest mączka drobiowa ( drób 12,8% i kaczka 15%), czyli po wysuszeniu w karmie mamy aż 27,8% mięsa.
Następna jest  kukurydza. Zdania na jej temat są podzielone.  Jakiś czas temu została rozpętana kampania demonizowania kukurydzy stosowanej w karmieniu zwierząt a jej główny przekaz to konieczność unikania kukurydzy i innych zbóż jako składnika karm. Jednak są też tacy, którzy uważają, że nie jest szkodliwa, ale nie może przeważać w diecie psa. Także na to uważajmy :).
Ryż - to najbardziej przyswajalny pokarm roślinny dla psów.


Źródło:  https://www.josera-sklep.pl/karma-dla-psa/sensiplus.html?gclid=CJn3r5vQrMwCFcgIcgodoTMJlA


Po poprzedniej karmie w końcu Elmowi przestała wypadać sierść. zobaczymy, czy ten stan się utrzyma oraz jak Elmo będzie na niej funkcjonował i podzielimy się z Wami tymi informacjami za jakiś czas :).

CENA  119,80 zł (7,99zł / kg) zooplus.pl
- stan na 28.04.2016


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz