sobota, 13 lutego 2016

Obroże... czyli psia "biżuteria"

Nigdy nie podążałam za trendami, modą, nowościami... Kiedy pojawiły się telefony dotykowe nie zależało mi, żeby go mieć. Nasze poprzednie auto było autem dość starym, jednak nie przeszkadzało mi to. Cieszyłam się, że mam czym wybrać się na wycieczkę z narzeczonym i psem, nie będąc uzależnioną od nikogo. Takie samo podejście miałam do obroży - nie ważne jak wygląda, ważne, aby spełniała swoją funkcję. Pierwszą obrożę kupiłam w Tesco - zwykła, tania, czarna. Kolorowe obroże były dość drogie, wolałam tą różnice wydać na lepszą karmę, która w przeciwieństwie do obroży ma jakiś wpływ na naszego czworonoga.
Pewnego dnia zobaczyłam, że pewna firma organizuje konkurs. Raczej unikam konkursów na lajki, ale mając tylko jedną obrożę postanowiłam zawalczyć. Rywalizacja była zacięta - miejsce tylko jedno. Prosiłam znajomych o lajki iiii...? Zajęłam drugie miejsce, ale firma widząc zaciętą rywalizację przyznała nam rabat -40% na obroże. Musiałam skorzystać z tej okazji i zamówiłam obróżkę.
Z niecierpliwością wyczekiwałam przesyłki. W końcu dotarła, a ja nie mogłam się napatrzeć na to cudeńko :) kto by pomyślał, że oszaleje na ich punkcie...?

Sowinka Design
https://www.facebook.com/SowinkaDesign/?fref=ts








Pierwsza nasza lepsza obroża. Solidnie wykonana, zszycia nie puszczają. Posiada porządny zatrzask z zabezpieczaniem przed odpięciem. Taśma nie jest sztywna (porównując do obroży innych firm),jest giętka i miękka.. motyw batmana jest bardzo trwały - mamy ją ponad rok  nadruk nie zniszczył się. 
Cena: 32 zł (szerokość 2,5 cm, obwód 32 cm z regulacją)


Fransja Elegansja


"Fransja Elegansja" - to marka, która powstała z połączenia dwóch moich największych pasji - przeogromnej miłości do psów oraz nieustającej potrzeby tworzenia :-)

https://www.facebook.com/fransja.elegansja/?fref=ts

fransjaelegansja.weebly.com







Co do wyboru tasiemek i wzorów bardzo ciężko mnie przekonać, albo za mało męskie, albo nudne... Fransja Elegansja pod tym względem mnie zachwyciła :) najpierw rzuciła mi się w oczy tasiemka ze zdjęć wyżej, czyli Transformers - bardzo męska :D idealna dla mojego obrońcy. Obróżka również wykonana bardzo solidnie, mamy ją kilka miesięcy i jest cała :). Posiada bardzo ciekawą klamrę, nie taką zwykłą prostą :). Wytrzymała taplanie w wodzie, zabawy z psami, hasanie po chaszczach, skakanie po drzewach. Szycia są prawie nie wyczuwalne. Pierwsze pranie zrobiliśmy dopiero po kilku miesiącach (około 3) i po praniu wygląda dobrze, nadruk też się trzyma.
Cena: szerokość 2,5, obwód 30-49 cm 26 zł
(obwód do 21 cm 19 zł)
Zachwyciło mnie kilka wzorów, ale niestety nie można mieć wszystkiego, drugi wybór padł na Minionki :) 
Moje zakupy u nich na pewno się jeszcze nie zakończyły :D


Firma oferuje również kilka dodatkowych gadżetów, nie tylko na naszych pupili!
http://fransjaelegansja.weebly.com/
https://www.facebook.com/fransja.elegansja/

Sali.pl



Firma posiadająca wieloletnie doświadczenie w branży. Zajmują się produkcją szelek, smyczy, obroży oraz wielu innych produktów i akcesoriów dla psów. Ich produkty wykonane są z wysokiej klasy surowców, dzięki czemu gwarantują wysoką jakość wyrobów w połączeniu z atrakcyjną ceną.

Rzeczywiście ceny są bardzo atrakcyjne - zaczynają się od 8 zł! Firma nie oferuje jednak tak wielu kolorowych tasiemiek, ale za to naprawdę bardzo fajne żywe kolory porządnej taśmy. Cena niech was nie zmyli - obroże są bardzo wytrzymałe. Elementy metalowe wykorzystane do produkcji są zgrzewane, z zastosowaniem antykorozyjnej powłoki galwanicznej. 
Solidne wykonanie oraz ekstremalnie wytrzymałe materiały wykorzystane do produkcji obroży gwarantują elegancki wygląd oraz najwyższy komfort w trakcie użytkowania obroży.
Zamówione przeze mnie obroże posiadają tradycyjny wygląd oraz zapięcie. W standardzie posiadają pięć oczek do regulacji długości. Oczka są zaciskane maszynowo. 





Mnie osobiście te zwykłe obroże się podobają. Chociażby ze względu na żywe kolory, atrakcyjną cenę oraz wytrzymałość. Użytkował ją pies ciągnący na smyczy (użytkował, ponieważ już mniej ciągnie ;)) Obróżka cała, nie brudzi się szybko, po praniu wygląda jak nowa. 

Super Dog 
http://superdog.sklep.pl/



Koleżanka zamawiała obroże dla swojego psiaka, więc postanowiłam wykorzystać okazję i również coś zamówić. Wybór padł na "Obroża Dla Kochających z Serii Extreme.

Zachęciły mnie bardzo żywe kolory, które uwielbiam. Połączenie kolorystyczne rewelacja :) wykonanie również. Obróżka tak jak poprzednicy nie brudzi się szybko, a po praniu znowu wygląda jak nowa :). My posiadamy wersję z zatrzaskiem
Cena: 33 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz